Різноманітність форм, зміст та дієвість методичної роботи

 

Методична робота в дошкільному закладі відповідає структурі методичної роботи з педагогічними кадрами. В роботі з педагогічним колективом впроваджуються масові (педради, семінари,  майстер-класи, тренінги, методичні об’єднання), групові (семінари-практикуми, творчі та динамічні  групи) та індивідуальні (самоосвіта, курсова перепідготовка) форми методичної роботи.

 В дошкільному закладі створені належні умови для підвищення професійного рівня та формування інноваційної компетентності педагогів. 
Адміністрація дошкільного закладу здійснює планування на п’ять років курсової перепідготовки педагогів. Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на методичних годинах. Належна увага приділяється роботі з молодими вихователями. За кожним з молодих педагогів закріплено досвідченого педагога-наставника.

Широко використовуються традиційні інтерактивні форми методичної роботи, особливо під час проведення педагогічних рад, загальних та групових батьківський зборів: круглий стіл, методичні посиденьки, конференції, диспути, дискусії, «мозковий штурм», «метод вільного мікрофона» тощо.

  Однією з масових форм методичної роботи в закладі є організація виставок, як тимчасових так і постійно діючих. Це виставки дитячої творчості, спільних робіт дітей з батьками, виставки творчих робіт працівників закладу.
Організація методичної роботи з педагогічними кадрами носить діагностично-прогностичний характер, базується на глибокому аналізі роботи при проведенні навчально-виховного процесу. Діагностування педагогів проводиться систематично за допомогою анкет та діагностичних карт. Цьому питанню постійно приділяється велика увага, що дозволяє вчасно коректувати і надавати методичну допомогу у розв’язанні проблемних завдань і визначенні її форм.