Внутрішня система якості освіти
Внутрішня система забезпечення якості освіти в ДНЗ № 463
Метою формування та функціонування внутрішньої системи якості освіти є забезпечення реалізації права дитини на здобуття дошкільної освіти, її фізичний, розумовий і духовний розвиток, соціальну адаптацію та готовність продовжувати освіту. Результати освітньої діяльності педагогів закладу з формування у дітей компетентностей визначаються шляхом проведення моніторингових досліджень.
Навчальна програма, за якою здійснюється освітній процес здобувачів дошкільної освіти «Дитина» від 2 до 7 років, забезпечує можливість набуття компетентностей згідно вимог Базового компонента дошкільної освіти за освітніми напрямами: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва».
Освітній процес здійснюється у групових приміщеннях, музичному залі, на спортивних майданчиках.
Педагогічні працівники закладу дошкільної освіти, здійснюючи моніторингові дослідження, використовують підготовлений інструментарій: анкетування (опитування) батьків, діагностичні карти, міні-заняття з окремими дітьми, спостереження за дітьми, бесіди з вихованцями, контрольні та підсумкові заняття, вивчення продуктів праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці), дидактичні ігри та вправи тощо.
Результати моніторингу узагальнюються вихователями за освітніми напрямами Базового компоненту дошкільної освіти у вигляді аналітичних таблиць, діаграм показників (критеріїв) перерахованих умінь здобувачів освіти за всіма показниками.
Показниками ефективності освітнього процесу, якості надання освітніх послуг можуть бути:
- % здобувачів освіти, які мають достатній і високий рівень компетентності;
- позитивна динаміка розвитку дітей, засвоєння дітьми вимог комплексної програми;
- відповідність узагальнених показників результату освітньої роботи (сформованість певного виду компетенцій) змісту освітніх напрямів, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти;
- відповідність досягнень здобувачів освіти державним вимогам до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років, сумарного кінцевого показника набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.
Результати моніторингу узагальнюються у вигляді діаграм, таблиць, тексту та відображають якісні показники організації освітнього процесу у дошкільному закладі.
Діагностика виконання дітьми ДНЗ № 463 основних рухів
2021-2022 навчальний рік
ІІ молодша група №9, №7, №3
Середня група №2 та №8
Старша група №1, №10 та №12